Cum poti sa faci exercitiile cardio distractive

0
Posted February 23, 2012 by Admin in Exercitii

Toata lumea uraste exercitiile de tip cardio. Fie ca este vorba de pedalare pe bicicleta sau alergatul pe scari, cardio este partea cea mai chinuitoare si enervant din antrenamentul cuiva.

Introducere

Te duci in parc sau in sala si incepi exercitiile, dupa cateva minute ritmul cardiac incepe sa creasca si tot ce mai auzi sunt bataile inimi si sunetul pasilor facuti de tine pe pavajul din parc sau pe banda de alergat.

Aceasta rutina in cele din urma devine monoton, cel mai probabil dupa prima oara in care ati facut-o. Ce urmeaza: amanati exercitiile de tip cardio; amanarea se transforma in zile si tot asa. Ajungand in cele din urma la eliminarea completa a acestui tip de exercitiu din rutina zilnica.

Bodybuilding-ul este oarecum distractiv, de altfel nu l-am practica. Asta nu inseamna ca ar trebui sa facem si cardio-ul distractiv? Desi ati putea fi sceptici asupra acestui lucru, exercitiile cardio pot fi la fel de distractive.

Indiferent daca practici cardio-ul primavara, vara, toamna, sau iarna, ar trebui sa fie ceva ce astepti cu nerabdare. Amintiti-va, mai multa distractie, atunci cand faci cardio inseamna ca depuneti mai mult efort. Mai mult efort este egal cu rezultate mai bune.

Cum poti face exercitiile cardio distractive?

Pentru a incepe, trebuie sa obtineti mai intai o anumita forma de media player pentru exercitii. Acest lucru poate fi un radio portabil sau un player MP3 portabil, care necesita sa va concentrati atentia doar pe un singur obiect(ceva mic si cat mai simplu). Aceasta poate include, de asemenea, un televizor pentru cazul in care va faceti exercitiile intro sala de fitness sau acasa.

 
Variaetatea, sau lipsa ei, este responsabila pentru renuntarea la exercitiile cardio, impreuni cu multe alte lucruri in viata. Facand acelasi lucru din nou si din nou duce la pierderea interesului pentru acest tip de exercitiu. Oamenii au periode de pierdere a atentiei, unele scurte, unele lungi, cu toate acestea, toata lumea are un astfel de moment. Nu face acelasi tip de exercitu zi de zi, exista destule metode de a-ti diversifica exercitiile.

 
Fara un progres remarcapil este foarte probabil sa renunti la exercitiile cardio, rezultatele apar pe parcurs. Progresul vine in doua forme, vizual si mental.
Progresul vizual consta in a vedea cum se reduce grasimea din zonele din care aceasta este in exces, nu vei observa aceasta schimbare foarte usor, asa ca noi iti recomandam sa faci cateva poze inainte si cateva dupa o perioada de timp. Nu vei observa schimbari dupa o zi pe alta dar dupa cateva luni rezultatele or sa fie surprinzatoare uitandute la pozele facute la inceputul programului.
Progresul mintala devine din ce in ce mai bine pe parcursul unei perioade de timp. Aceasta se materializea printr-o tura in plus fata de saptamana de inainte, o runda in plus la sacul de box, sau inca alte cinci minute in plus pe bicicleta stationara.

 
Exercitiile cardio nu trebuie sa insemne neaparat 20 de minute de alergat in jurul blocului sau 25 de minute de mers pe bicicleta. Fa ceva constructiv, cum ar fi practicarea uni sport, invata sa inoati, sau o alta activitate.
Nu este un alt factor mai motivational decat o alta persoana cu care sa te antrenezi. Un partener te motiveaza sa-ti depasesti limitele.
Exista multi oameni care au acelasi obiectiv ca si tine si cauta parteneri. Puteti ruga chiar un prieten sau membru din familie pentru a vi se alatura in cazul in care au dedicarea necesara. Plus un partener de antrenament pastreaza lucrurile distractive si interesante.


0 Comments



Be the first to comment!


Leave a Response

(required)